Voor veel organisaties is het verkennen van trends, en van ‘de toekomst’ van essentieel belang. Maar het analyseren van de huidige markten en concurrenten is net zo belangrijk. Met een gedegen onderzoek en kennis van het nu, met de blik naar het morgen kunnen de juiste strategische beslissingen worden genomen.

Vanuit mijn research expertise kan ik verschillende diensten bieden die u helpen bij het verkennen van uw strategische opties: van uw bedrijf, uw branche, uw regio, of in uw professie.

Als researcher start ik met een onderzoeksvraag. Vandaaruit volgen de stappen:

  • verzamelen en verrijken (metadatering, codering) van de data
  • analyseren
  • publiceren
  • brainstormen over de relevantie van de inzichten

Ik beschik over de nodige researchervaring, databasekennis en interview-ervaring om primaire en secundaire gegevens te researchen. Als researcher heb ik in diverse sectoren research gedaan (FMC, Agri, Media, Maritiem, Banking) en voor diverse doelgroepen (zakelijke dienstverlening, consultancy, business angels, ondernemers) analyses uitgevoerd.

Dankzij mijn gedrevenheid, enthousiasme, mijn brede belangstelling en mijn nieuwsgierigheid (zeker voor economische ontwikkelingen) ben ik een efficiënte en succesvolle researcher geworden.